1 клас
Дистанційне навчання
1 клас
02.11.2020 р.
Я досліджую світ
Тема. Чим я пізнаю світ. Про що дізнаюсь на дотик .
Робота з підручником. Виконання завдань на с.40-41. Робота з зошитом на с.33-35.
Українська мова (читання)
Тема. Дні тижня. Звуки[в],[в'] буква В,в.
Робота з підручником с.56. Робота в «Зошиті з розвитку мовлення і читання»(с.56)
Математика
Тема. Порівнюємо числа. Закріплення складу чисел 1-7.
Робота з підручником с.34 завдання №1-5. Робочий зошит завдання №1-5.
Українська мова (письмо)
Тема. Письмо малої букви в закритої та відкритої конфігурації. Поєднання букви в з іншими у складах. Запис слів і речень.
Робота в прописах (с.34.) Виконати розчерки для малої літери в. Навести букву в зображенні вишні,написати малі букви закритої та відкритої конфігурації,а також пари поєднаних між собою літер.
03.11.2020 р.
Українська мова (читання)
Тема. Вареники від Валерика. Закріплення звукових значень букви В,в, читання з нею.
Робота з підручником с.57. Вивчити напам'ять і вимовити швидко без помилок скоромовку про вареники. Зробити аналіз малюнка. Прочитати речення під малюнком.
Українська мова (письмо)
Тема. Письмо великої букви В.Запис слів і речення. Повторення правила написання імен людей із великої літери.
Робота в прописах (с.35). Навести розчерки кольоровими олівцями,а також велику букву В у зображенні грона винограду,потім записати окремі елементи і велику букву В,слова, речення.
Математика
Тема. Досліджуємо склад числа 8. Обчислення виразів.
Робота з підручником с.35,завдання 1-6. Робочий зошит завдання 1-4.
Мистецтво
Тема. Пісенні візерунки. Пісня. Настрій пісні . Слухання :Н. Матвієнко «Колискова»,українська народна пісня «Грицю,Грицю,до роботи». Порівняння музичних творів. (с.32).
Фізична культура
Тема. Загальнорозвивальні вправи з м'ячем. Передавання м'яча.
04.11.2020 р.
Я досліджую світ
Тема. Чим я пізнаю світ. Чим я бачу.
Робота з підручником на с.42-43. Робота з зошитом с.36-37.
Математика
Тема. Повторюємо числа 1-8. Складання виразів за схемами.
Робота з підручником на с.36 ,завдання №1-5. Робочий зошит завдання №1-3.
Українська мова (читання )
Тема. Відпочинок у Буковелі . Звуки[л ] ,[л'],буква Л,л.
Робота з підручником с.58. Друкування букви Л,л в зошиті з розвитку мовлення і читання на с.58.
Українська мова(письмо)
Тема. Письмо малої букви л,складів і слів із нею. Відпрацювання нижнього поєднання літер. Синтетична вправа з додаванням літер у слова(маляр,муляр).
Робота в прописах на с.36,виконати розчерки для малої літери,навести букву в зображенні листочка, зафарбувати листочок осінніми кольорами,записати окремі елементи та малу букву л,записати склади із буквою л,письмо слів лев, віл,дописати букву замість знака питання,письмо речення.
05.11. 2020 р.
Я досліджую світ
Тема. Чим я пізнаю світ. Чим я чую.
Робота з підручником на с.44-45. Робота з зошитом на с.38-39.
Мистецтво
Тема. Пісенні візерунки. Орнамент. Рапорт. Зображення орнаменту на папері в клітинку(фломастери). Підручник с.33-34.
Фізична культура
Тема. Загальнорозвивальні вправи з м'ячем. Передавання м'яча.
06.11.2020 р.
Українська мова(читання)
Тема. Телефонні розмови. Закріплення звукових значень букви Л, л, читання з нею.
Робота з підручником на с.59. Конструювання і читання слів. Аналіз малюнка. Читання скоромовки. Читання тексту про Лару і Лілю. Читання-слухання чистомовки. Читання-інтонування речень.
Українська мова(письмо)
Тема. Письмо великої букви Л, складів і слів із нею. Інтонування і запис питального речення.
Робота в прописах на с.37,навести розчерки кольоровими олівцями,а також велику букву Л у зображенні рушничка, записати окремі елементи і велику букву Л,письмо складів із буквою Л,письмо слів, письмо речень.
Математика
Тема. Вивчаємо число і цифру 9. Співвіднесення схем і виразів із малюнками. Написання цифри 9.
Робота з підручником на с.37, завдання 1-4. Робочий зошит завдання 1-4.
Дизайн і технології
Тема. Симетрія в природі. Вирізання деталей виробів симетричної форми. Створення аплікації «Грибочки».
Фізична культура
Тема. Організовуючі та загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби,бігові вправи. Перекидання м'яча у парах.